Tagrenovering – Pas godt på dit tag

Hvis du lige er blevet husejer, så vil jeg give dig lidt gode råd


Hvis du lige er blevet husejer, så vil jeg give dig lidt gode råd. Jeg har sammen med min kone haft samme hus i 15 år, og jeg har på den hårde måde erfaret hvor vigtig det er at vedligeholde sit hus, for gør man ikke det løbende, så kan det blive en ret dyr fornøjelse når man så endelig skal være det. Hvis jeg skal komme med et eksempel på det, så vil jeg sive mit tag. jeg havde igennem flere år udskudt den tagrenovering som jeg havde snakket med min kone om. Vi havde ellers af flere forskellige omgange besluttet, så det helt rigtige ved vores tag, ville være en tagrenovering.

Jeg fik dog aldrig gjort noget ved det, og til sidst så var det faktisk ikke nok med en tagrenovering mere, for så skulle der lige pludselig et nyt tag til, og jeg behøver vel ikke at sige, at det ikke er nogen super billig fornøjelse. hvis jeg havde været ude i bedre tid, så kunne det faktisk have været nok med at lave den tagrenovering, men fordi jeg forsøgte at spare de penge, så måtte jeg i gang med den helt store omgang i stedet for.

Så derfor, hvis du er ny husejer, og endnu ikke været igennem det, så vil jeg helt klart foreslå dig, at du løbende skal vedligeholde dit tag og resten af dit hus, for det kan helt sikkert spare dig for mange udgifter senere hen. Det er ikke bare det med at spare penge, det er også alt den tid man skal bruge på at indhente tilbud på et nyt tag etc.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Husk disse ting, når du vælger håndværker

Tømrer

Tagmaling – Få taget til at holde længere med tagmaling