Lidt om håndværker erhverv


Jeg skal bruge en tømrer



Hej med jer. Og tak for I kigger forbi min blog. Jeg ved ikke med jer – men jeg skal bruge en tømrer – og det skal være i løbet af næste uge. Jeg har ikke selv forstand på at lave den slags og jeg kan knap nok holde på en hammer. Og da slet ikke et søm – med mindre det er Peters søm. han har nogle der er større end de normale, men det er jo ikke altid man kan bruge dem, hvis man skal arbejde med noget der er lidt småt. Jeg ved ikke med dig, men jeg elsker duften af træ og gran når det er jul. Det er Jul om et par måneder og jeg er allerede igang med at dekorere op derhjemme. Folk siger det er for tidligt, men det er der ikke  noget der hedder. Det er Jul, det er cool – det er nu far hygger sig bedst!

Hjælp mig med at finde VVS København


Hej med dig. jeg har ikke fået skrevet noget om dette emne i et stykke tid, men det skal jeg til nu – for min vask er gået i udu. Sådan kan det gå og det skulle det åbenbart i dag, så der med sagt skal jeg have hjælp til at finde en VVS København, som ikke koster for meget. Jeg ved ikke hvad der er normalt at betale, men jeg ved at jeg ikke har mere end 2000 kr. til at betale for at få vasken ordnet. jeg håber at I kender en eller måske kan jeg få et par forslag på fagfolk, der kan klare denne opgave til min pris. Jeg håber at det kan dække udgifterne. Hvis ikke, kan jeg altid ringe til min mor og høre hende ad, men hun har ikke smidt dadler i min retning siden jeg var knægt og ville købe pinocchio kugler i kiosken.

Find en tømrer Herning


Jeg har i lang tid haft bøvl med at finde en tømrer Herning og jeg forstår ikke hvorfor. Der bør da være en hel masse, men det kan have noget at gøre med, at jeg ikke kan se længere. Jeg blev blind sidste år og dermed bliver det svært for mig at se noget. Men sådan er der så meget. Min mor har måske tarm kræft, så jeg er vel en smule heldig. Jeg har det godt inden i min krop, og det er det der tæller. Men hvis bare jeg havde penge til at købe en kold, så ville det hele gå lidt bedre. Men det har jeg ikke. Jeg skal jo snart have et barn, så det bliver noget af en tur det kommende år. Jeg har ikke meget mere på hjerte i dag. Jeg vil lægge mig til at sove i stedet for at sidde her og skrive og så ses vi bare på den anden side.

Bygning med glasvægge Greve?

Jeg har set det mange steder i DK, men jeg har endnu ikke set en bygning med glasvægge Greve – og jeg ved ikke rigtig hvorfor. Jeg elsker at kigge på glasvægge og specielt i hovedstaden. Nu må det være nok om det, for jeg har en glasvæg, jeg skal hjem og se til. Jeg har arbejdet siden kl. afføring i nat og nu kan jeg bare ikke mere. Det er ikke kun mig, der er træt. Jeg sidder i en bus og folk sidder og sover. Normalt bør man vel ligge ned og sove, men det er der ikke plads til her i nat bussen. Ved I hvad bussen rimer på? Det ved jeg heller ikke. Men det er et sjovt ord, siger min far. Han taler altid i gåder og er fuld af sjov og leg. Lidt ligesom min hund Ole og min lille bæver Emil. De er så søde begge to.


Bedste fugning Ebeltoft

Ja, så er jeg tilbage igen. jeg hedder som I ved Vagn og det er mig, der er den bedste fagmand når det kommer til alle håndværk i Jylland. Eller det troede jeg i hvert fald indtil, jeg bestilte noget fuge arbejde fra en af mine konkurrenter. Der er ikke mange der kan finde ud af at lave en god fugning Ebeltoft og omegn, men jeg kan godt love dig for, at det kan disse gutter. De er bare nogle af de dygtigste, jeg har haft et samarbejde med i hele mit lange liv, som er ved at være slut. Jeg har fået konstateret kræft og hals katar, så jeg har nok ikke al for længe tilbage her på jorden – men hvad fanden – jeg vil meget hellere op til himlen og hygge mig. Og dert ved jeg, at jeg kommer for jeg har været en god dreng gennem alle mine år.

Kloakmester kan det hele

Jep, den er god nok. Jeg troede det heller ikke selv til at starte med, men nu står det klart for mig at denne kloakmester kan det hele og lidt mere til. Jeg tror ikke at der er andre i branchen, der kan lige så meget. Hvis det er tilfældet, er det i hvert fald ikke noget jeg har hørt om. Jeg ved ikke hvor meget mere reklame, jeg vil gøre for ham, men når han er så dygtig, gør det mig ikke noget at skilte lidt med det. Jeg håber han vil fortsætte med at holde dampen oppe. og bare gøre det han er bedst til. Jeg selv gør ikke det jeg er bedst til endnu, men det kommer nok en dag, når jeg har økonomi til at sige op som lærer. Jeg ved ikke noget bedre end at synge i kor, så jeg håber at dette bliver mit sidste job på jorden.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Husk disse ting, når du vælger håndværker

Tømrer

Tagmaling – Få taget til at holde længere med tagmaling